איך בוחרים אטרקציה לחגיגת הברית/ה?

איך בוחרים אטרקציה לחגיגת הברית/ה?

מאת: טל ברונפלד, קבוצת הגובהטרון*

אחרי 9 חודשי המתנה, הגיע הרגע הגדול, מזל טוב! בבואנו לחגוג מסיבת ברית נרצה שלכולם יהיה נעים ונחמד. המבוגרים בדרך כלל נהנים מהחברים הטובים שפוגשים, מהאוכל והאווירה שיצרתם. סבא וסבתא מאושרים עד הגג בכל מקרה (יש נסיך יורש עצר במשפחה, או נסיכה קטנטנה ומהממת.) השאלה המתבקשת " מה עושים עם הילדים?"

לכך אתן מספר תשובות:

 התשובה הכי זולה: שיסתדרו. כך חוסכים מאות או אלפי שקלים.

הילדים ייהנו כנראה, ויסתדרו האחד עם השני. ההורים ישמרו ויעניינו את הילדים. כדאי לחשוב על "תעסוקה" לילדים אם מוזמנים 20 ילדים ומעלה, אם אתם רוצים שקט נפשי, ו"חופש" להורים. אז בואו נצלול לעולם הצבעוני והמשעשע של מפעילים לברית:

 מי אמר ליצנית?

תוכנית של ליצנית לברית או בריתה בד"כ תהיה לשעתיים, והיא מבוססת על רפרטואר חגיגת יום הולדת שהספקתם או לא, לראות כבר.  מה בתפריט? בובות פרווה, או בובות מתנפחות. שירים וריקודים עם הילדים על בסיס מערכת מוזיקה שהיא מביאה איתה. שלל משחקים והפעלות – איפור לילדים, מדבקות, צביעה ועיטור ועוד. תיאטרון בובות, שעת סיפור, משחקים ותחרויות של הילדים.

לשים לב: איך המוסיקה של המפעילה משתלבת עם מוסיקה שהאולם משמיע (מוסיקת רקע). להגדיר באולם שטח עבור ההפעלה. כ 6 מטר מרובע יספיקו בהחלט.

קוסם

ניתן להזמין לשעתיים או לחלק ספציפי של הברית/ה. קוסם יעשה מופע שיעניין את הילדים או את הקהל הקדוש כולו. אם לא תירצו "מופע מרכזי" הקוסם יעבור בין השולחנות, לבצע קסמי "קלוז אפ" – קסמים המיועדים לקהל קטן  2-10 אנשים, סביב שולחן האוכל או בכל מקום אחר.

 קריקטוריסט

אומן קריקטורות ילווה אתכם לאורך כ 3 שעות, על מנת להספיק ליצור כמה שיותר ציורים משעשעים של הילדים וכל מי שרוצה. שקית ניילון לעטוף כל ציור היא די סטנדרט היום. הפעילות יותר אישית (מציירים כל פעם ילד או שניים). ונחשבת "רגועה" ועדינה לחגיגת ברית.

 ג'אגלינג – קרקס

הפעלת להטוטנות  ומופע להטוטנות יוצרים רושם רב על האורחים. אומנים המאפשרים התנסות חופשית לילדים במגוון כלי קרקס שונים, יוצרים עניין לאורך זמן ואפשרות לילדים לחוות ולאתגר את עצמם. לעיתים ניתן לשלב קבלת פנים בדמות על קביים, איזון על סולם קרקס ועוד.  

 קיפול בלונים

תחום עולה ומתפתח. מקפל בלונים יחלק לאורחים בלוני צורות בברית, ובלונים נוספים. הילדים ייהנו ממשחק עם היצירות השונות. מקפל בלונים מגיע ברמות שונות: צורות פשוטות מבלון אחד (כלב, חרב), ועד יצירות מורכבות הכוללות מספר בלונים מסוגים שונים ואביזרים נוספים (נוצה, מדבקה, ציור על הבלון עם טוש, בלונים עם הדפסים).

מקפל בלונים ברמה גבוהה, יצליח ליצור צורות שיעניינו גם את האורחים המבוגרים ואת סבא וסבתא.   יתרון- הילדים מקבלים מזכרת מדליקה מהחגיגה.

פעילות קטנטנים

עבור ילדים קטנים 2-6 שנים, אפשר להזמין מתנפחים כגון – בריכת כדורים, טירה מתנפחת, ג'ימבורי. המתקנים היום מותאמים בגודלם לחללים קטנים. אפשר לשלב תיאטרון בובות לילדים, ומשחקי קטנטנים נוספים. לרוב הפעילות היא בליווי ההורים, מפאת גילם של הילדים.

יש להקפיד על מפעיל מוסמך  ומזרון רך בכניסה למתקן עצמו.  

 שילוב אטרקציות

מומלץ לשקול שילוב של אטרקציות בחגיגת ברית, מכל המפורט לעיל. קבוצת גובהטרון לדוגמא, מציעה חגיגת ברית עם שילוב של קבלת פנים על קביים, הפעלת להטוטנות וקיפול בלונים ברמה הגבוהה ביותר. כך ניתן ליצור תוכנית עשירה של אטרקציות שמתחלפות במהלך החגיגה, ותעסוקה לילדים לאורך כל מסיבת הברית. הילדים נהנים ממגוון פעילויות וההורים רואים דברים יפים מאוד גם אם נשארים ליד השולחן.


 סיכום אטרקציות וטווחי מחירים

אטרקציה

טווח מחירים

מתאים לגילאים

משך פעילות

ליצן

750-1200

3-9

שעתיים

קוסם

1200-2000

3-77

שעתיים

להטוטן

900

5-18

שעה וחצי

מקפל בלונים

850-1500

כל הגילאים

שעתיים

קריקטוריסט

1300-2500

מגיל 3

שעתיים-שלוש

פעילות משולבת

1400

כל הגילאים

כל החגיגה

 


המאמר בלשון זכר מטעמי נוחות, כל האמור תקף לגברים ונשים כאחד.

 יש לשים לב:

ביטוח צד ג' עבור המשתתפים.

מקום פיזי לפעילות.

ליווי מוסיקלי (מיקרופון ומוסיקה).

המפעיל יגיע לפני שעת הזמנת האורחים.

Written by

איך בוחרים אטרקציה לחגיגת הברית/ה? (1)

  1. ישראלה גרינברג

    אשמח שיצרו איתי קשר .
    ישראלה 050-4472339

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ישראנט - בניית אתרים לאוס מדיה ואינטראקטיב - קידום אתרים אורגני בגוגל

Call Now Button